هتل قصرجهان نطنز

معرفی هتل قصرجهان نطنز

هتل قصرجهان نطنز

معرفی هتل قصرجهان نطنز

معرفی هتل 4ستاره قصرجهان نطنز

شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

شهرستان نطنز اصفهان به لحاظ واقع شدن در مسیر اصلی شمال و جنوب کشور و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ازجمله روستای ابیانه، مقصد مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی است. در شهرستان نطنز حدود ۲ هزار اثر تاریخی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: 

بنابراین، ضرورت وجود اقامتگاه های شایسته و شکیل و دارای امکانات مناسب بسیار مهم است. از این رو مجموعه خدمات گردشگری، هتلداری و پذیرایی “خوان گستر جهانی”، برآن شد تا اقدام به  طراحی، ساخت و بهره برداری از هتل ۴ ستاره قصر جهان نطنز کند .

هتل بین المللی قصرجهان نطنز

 

افتتاح هتل بین المللی قصرجهان نطنز باعث شده که به ظرفیت‌های اقامتی شهرستان نطنز استان اصفهان افزوده شود و موجب تقویت زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در نطنز شده است.
طراحی هتل قصر جهان برگرفته از اقلیم و شرایط جغرافیایی و مناسب با آداب و فرهنگ شهری در باغ شهر زیبای نطنز بنا شده است.
“هتل ۴ ستاره قصر جهان در باغ شهر نطنز” با ۸ هزار متر مربع زیر بنا در هفت طبقه بنا شده و دارای  قابلیت های  متنوع از جمله واحد های  اقامتی، پذیرایی و تجاری است. این هتل ، دارای ۱۰۰ تخت و ۳۰ واحد اقامتی و
سوئیت مجلل است که با دورنمای زیبای کوهستان مشرف و باغ های سبز و دلنواز اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان به یادگار می گذارد.
رستوران های سنتی و مدرن این هتل با ظرفیت ۴۵۰ نفر، سالن پذیرایی با گنجایش ۵۰۰ میهمان، و سالن اجتماعات ، با ظرفیت بیش از 600  نفر از فضاهای کاربردی این هتل بزرگ است که امکان  برگزاری همایش ها، گردهمایی ها و جشنواره ها را فراهم می سازد. 

 

منبع : هتل قصر جهان نطنز

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی